Advertisment

You are stronger than your environment.

 آپ اپنے ماحول سے زیادہ مضبوط ہیں۔

اقتباس خیالات


You are stronger than your environment.
You are stronger than your environment.

اپنے پہلے اقتباس کے لیے، میں ولیم جیمز سے کچھ حکمت کے الفاظ شیئر کرتا ہوں:


ہمیں ان چیزوں کے بارے میں کیوں سوچنا چاہئے جو خوبصورت ہیں؟ کیونکہ سوچ ہی زندگی کا تعین کرتی ہے۔ ماحول پر زندگی کا الزام لگانا ایک عام عادت ہے۔ ماحول زندگی کو تبدیل کرتا ہے لیکن زندگی پر حکومت نہیں کرتا۔ روح اپنے گردونواح سے زیادہ مضبوط ہے۔

کیا آپ نے کبھی ایسا محسوس کیا ہے جیسے آپ کی روح اوپر کی تصویر میں موجود اس سرخ پھول کی طرح ہے - اکیلے اور غیر زرخیز زمین میں برتن؟ یہ یقین کرنا کہ آپ کا سوکھا ہوا ماحول جلد ہی آپ کے پھلنے پھولنے کی امید کو خشک کر دے گا۔ اور یہ کہ تم صرف ایک معصوم تماشائی ہو۔ کیونکہ آپ ان سب کی وسعتوں کو کیسے پیچھے چھوڑ سکتے ہیں جو آپ کو گھیرے ہوئے ہیں؟

میرے خیال میں یہ کہنا محفوظ ہے کہ ہم سب نے کسی نہ کسی موقع پر ایسا محسوس کیا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ میں نے کئی سالوں سے کیا ہے۔ میں نے ان مصائب اور بدقسمتی کو مورد الزام ٹھہرایا جو میرے اختیار سے باہر چیزوں پر میرے وجود سے جڑے ہوئے تھے۔ اور، سچ پوچھیں تو، میری زیادہ تر خوشی یقینی طور پر میرے ماحول کے پہلوؤں سے مدد نہیں ملی۔

خوشی حاصل کرنے کے لیے، آپ کو معمول کے مطابق اس باغ کی طرف مائل ہونا چاہیے جو آپ ہیں۔


لیکن مجھے یہ سمجھنے میں برسوں کی تھراپی اور مراقبہ لگا کہ، اس پھول کے برعکس، میں اپنے ماحول کو بدلنے کی صلاحیت رکھتا تھا۔ وہ انتخاب اور لوگ جو میری خوشی کو سبوتاژ کر رہے تھے میرے منظر نامے سے ہٹائے جا سکتے ہیں۔ خوشی حاصل کرنے کے لیے، آپ کو معمول کے مطابق اس باغ کی طرف مائل ہونا چاہیے جو آپ ہیں۔

ہمیں یہ بھی یاد رکھنا چاہیے کہ ہماری زندگی میں ہر چیز، یہاں تک کہ ہمارے اردگرد بھی، بالکل ویسا نہیں ہے جیسا کہ ہمارے تصور میں ظاہر ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر تصویر میں وہ اکیلا سرخ پھول۔ یہ کیسے پھل پھول سکتا ہے؟ جو ہم دیکھنے میں ناکام ہو سکتے ہیں وہ یہ ہے کہ اس کی جڑیں لمبی ہیں اور زندگی کے دھاروں میں گھونٹ بھرنے کے قابل ہیں جو نیچے بہتے ہیں یا شاید اس کی ضرورت نہیں ہے جو ہم سوچتے ہیں کہ یہ کرتا ہے اور اس طرح وہ جہاں ہے وہیں پروان چڑھتا ہے۔

صحرا کے وسط میں اس لچکدار پھول کی طرح، جو کچھ بھی نظر آتا ہے، اس کے باوجود، ہم بھی سب سے کھردرے علاقے میں زندہ رہ سکتے ہیں۔ صرف ان رکاوٹوں کو دیکھنے کے بجائے جو ہماری مطلوبہ زندگی کو حاصل کرنے کی ہماری صلاحیت کو روکتی ہیں، ہمیں اپنے تخیل کو امکانات پیدا کرنے کے لیے کام کرنے کے لیے لگانا چاہیے۔

اس لیے اگلی بار جب آپ خود کو تنہا محسوس کریں اور اس بات پر قائم رہنے سے قاصر ہوں کہ آپ کون ہیں اور آپ کہاں بننا چاہتے ہیں، یاد رکھیں۔ . .

روح اپنے گردونواح سے زیادہ مضبوط ہے۔

Post a Comment

0 Comments