Advertisment

Life is short: Urdu Quote


 زندگی کی محدودیت پر دانشمندانہ اقتباسات

Title: Life is short

Writer: Danish Ali

Life is short: Urdu Quote
Life is short: Urdu Quote

 

ہم سب جانتے ہیں کہ زندگی محدود ہے

زندگی کی محدودیت پر دانشمندانہ اقتباسات پھینکنا آسان ہے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ زندگی محدود ہے، ہم مرنے والے ہیں اور ہمارے جسم خاک کے ذرات بن کر کائنات میں سفر کرتے ہیں۔ تاہم، کسی چیز کو جاننا ضروری نہیں کہ سمجھ میں آ جائے۔ اس سے بھی بڑھ کر، جب ہم موت کے بارے میں بات کر رہے ہیں، تو ہماری زندگی میں سب سے زیادہ ممنوع موضوعات میں سے ایک ہے۔

زندگی کی محدودیت کا خیال

کسی وجہ سے، زندگی کی محدودیت کا خیال کچھ عرصے سے میرے دماغ میں گھوم رہا ہے۔ کئی مہینے پہلے، میں 30 سال کا ہو گیا تھا۔ عام طور پر، میرے خاندان کے افراد اور رشتہ داروں کے ساتھ ہلکے کھانے کے بعد میری زندگی معمول کے مطابق گزر جاتی ہے۔ اس بار نہیں۔ چیزیں مختلف تھیں۔ میں نہیں جانتا کیوں. شاید، اس کا تعلق نمبر 30 کے گول ہونے سے ہے۔ شاید، اس کا تعلق اس حقیقت سے ہے کہ 30 ہمارے سیارے پر اوسط متوقع عمر 72 کا نصف ہے۔ لیکن زندگی کی تنگی کا گہرا احساس میرے ذہن سے دور نہیں ہو رہا۔

ایسا لگتا ہے کہ 30 سال بہت زیادہ وقت ہے۔ میں واقعی بہت سی چیزیں یاد کر سکتا تھا۔ مجھے اب بھی اپنی چوتھی سالگرہ یاد ہے۔ مجھے یاد ہے کہ کس طرح میرے والدین نے اپنے چھوٹے سے طالب علم کے ہاسٹل روم میں سالگرہ کی شاندار تقریب منعقد کی۔ مجھے یاد ہے کہ میں اپنے دوستوں کے ساتھ کیسے کھیلتا تھا۔ میرے پاس اب بھی اس دن کی تصاویر ہیں۔ لیکن، اس کے بعد کے یہ 26 سال ایک پل کی طرح گزر گئے۔ وہ کہتے ہیں جیسے جیسے ہم بوڑھے ہوتے جاتے ہیں زندگی تیزی سے گزرتی ہے۔ یہ تصور کرنا خوفناک ہے کہ مستقبل کے سال کتنی تیزی سے گزریں گے۔

خوف کے بارے میں بات کرتے ہوئے، کیا انسانی زندگی کی محدودیت کا خیال کچھ خوفناک، یا شاید اداس ہے؟ کیا اسے تخلیق کرنے، پیار کرنے، بانٹنے اور دریافت کرنے کی ہماری مرضی کو دبانا چاہیے؟ یا کیا یہ ہمیں ان کاموں کو اور بھی زیادہ توانائی کے ساتھ کرنے پر مجبور کرے، شاید صحت مند عجلت کے ساتھ؟ مجھے سٹیو جابز کے الفاظ یاد ہیں۔ ان کی افسانوی شروعاتی تقریر۔ اپنی تقریر میں اس نے موت اور اس کرہ ارض پر ہمارے محدود وقت کے بارے میں بات کی۔ چونکہ ان کے الفاظ کی توانائی بہت زیادہ ہے، اس لیے مجھے اس کا مکمل اقتباس پیش کیے بغیر اس کی وضاحت کرنے دیں۔

"یہ یاد رکھنا کہ میں جلد ہی مر جاؤں گا وہ سب سے اہم ٹول ہے جس کا سامنا مجھے زندگی میں بڑے انتخاب کرنے میں مدد کرنے کے لیے ہوا ہے۔ کیونکہ تقریباً ہر چیز — تمام بیرونی توقعات، تمام غرور، شرمندگی یا ناکامی کا تمام خوف — یہ چیزیں موت کے منہ میں گر جاتی ہیں، صرف وہی رہ جاتی ہیں جو واقعی اہم ہے۔ یہ یاد رکھنا کہ آپ مرنے والے ہیں یہ سوچنے کے جال سے بچنے کا بہترین طریقہ ہے کہ آپ کو کچھ کھونا ہے۔ آپ پہلے ہی ننگے ہیں۔

… موت زندگی کی واحد بہترین ایجاد ہے۔ یہ زندگی کی تبدیلی کا ایجنٹ ہے۔ یہ نئے کے لیے راستہ بنانے کے لیے پرانے کو صاف کرتا ہے۔ ابھی آپ نئے ہیں، لیکن اب سے کسی دن زیادہ دیر نہیں، آپ آہستہ آہستہ پرانے ہو جائیں گے اور صاف ہو جائیں گے۔ …

آپ کا وقت محدود ہے، اس لیے اسے کسی اور کی زندگی گزارنے میں ضائع نہ کریں۔ عقیدے میں نہ پھنسیں - جو دوسرے لوگوں کی سوچ کے نتائج کے ساتھ جی رہا ہے۔ دوسروں کی رائے کے شور کو اپنی اندرونی آواز کو غرق نہ ہونے دیں۔ اور سب سے اہم، اپنے دل اور وجدان کی پیروی کرنے کی ہمت رکھیں۔"


موت کا خیال سٹیو جابز کے لیے کوئی دور کی بات نہیں تھی جب وہ اپنی تقریر شیئر کر رہے تھے۔ اس وقت سٹیو جابز پہلے ہی لبلبے کے کینسر سے لڑ رہے تھے۔ وہ زندگی کی تنگی کو بخوبی سمجھتا تھا اور یہ سادہ یاد دہانی تازہ گریجویٹس تک پہنچانا چاہتا تھا۔ اس نے اس سے زیادہ کام کیا ہے۔ اس کی تقریر پوری دنیا میں پھیل گئی ہے اور لاکھوں لوگوں کو اپنے اندرونی خوابوں کی پیروی کرنے کی ترغیب دی ہے۔

اس تقریر کا جادو ایک بظاہر منفی عنصر، موت کو کسی مثبت چیز میں تبدیل کرنے میں مضمر ہے، جو ہمیں اپنے خوابوں اور اصولوں کو جینے پر اکساتا ہے۔ اس عینک سے دیکھیں تو زندگی کا قلیل ایک بدصورت کیڑے سے میٹامورفوز ہوتا ہے جو شخصی خوشیوں پر ایک تتلی بن کر انسان کو خوابوں، آدرشوں اور الہام کی بلندیوں پر لے جاتا ہے۔ یہ کتنی خوبصورت تتلی ہے۔

Post a Comment

0 Comments